Traductor

dimarts, 23 de novembre del 2010

I DESAFIO LA DIFERENT XTREM

El passat dissabte ens vam desplaçar fins la localitat de Sallent (Manresa) els tres mosqueteros de la Moleta, Liberto, Victor i Josep, per pendre part en la primera edició de la diferent xtrem, un rally-marato de 70km, que tindria lloc el dia seguent.
Sortim de Tortosa a les 16:45h rumb a Sallent, en unes dos hores i mitja ens plantem a la carpa que l'organitzacio havia habilitat per acollir als participants, recollim els dorsals i cap a l'hotel.
Despres de fer el registre de rigor a l'hotel anem a descarregar les bosses a l'habitacio i despres d'uns minutets de relax anem al restaurant a sopar (l'hotel una maravella, calitat-preu impressionant), sopem de lujo i un altre cop a l'habitacio a mirar un rato la tele i a dormir.
Els matiners de Liberto i Victor a les 6 del mati ja estaven donant pel sac!! jeje, esmorzem i tornem un ratet mes al llit i a les 7:45h cap al lloc de sortida, deu meu quin fred que fa i quina voira!! quin mati ens esperava.
Escalfem una mica i cap a l'arc de sortida, l'organitzacio ens adverteix que els primers 30km eren molt durs i despres el tema es suavitzava, dons no ens van enganyar, quins 30km!!! durs de l'ostia!!.
El recorregut espectacular era un sinfin d'encadenar sendera rera sendera de tot tipus, de pujada, de baixada, plana, de pinasa, de pedra, de terra.... de tot i per a tots els gustos, el problema es que dia anterior havia plogut una mica i amb la voira que va fer tota la nit i part del mati, el recorregut estava ben xop i enfangat, amb el consequent perill de relliscar a les senderes i caure, que va ser el meu cas.
Pues aixo el primer sector bastants trams amb la bici al coll i senderes peleones de pujada que et feien treballar i pelear de valent si les volies fer dalt de la bici, i aquí va ser on em vaig sucarrar!!! esta es una de les marxes que mes malament ho he passat, fins i tot vaig estar a punt de fer la curta de 40km, (pero vaig fer les esforç de fer la llarga nomes per no sentir als filomenos de Liberto i Victor criticar-me, jejeje.)
Despres dels primers 30km el tema va canviar força pero amb un parell de mortirolos que feien temor, a l'ultim avituallament, a falta de 10km em va agafar Liberto (esta fet un bou el malparit!!!) i tirem junts fins a meta, recuperem forces amb el dinar que havia preparat l'organitzacio i esperem a Victor, que com no, sempre te alguna excusa per arribar mes tard, es un pupes!!! jejeje. (es broma, esta com un bou tambe,pero te una mica de mala sort amb la mecanica, es lo que te comprar bicis barates)

En total uns 150 participants entre el recorregut llarg i curt, poca participacio per ser que havien premis en metal'lic per als tres primers classificats masculins i femenins, suposo que el temps va condicionar bastant i tambe que aquetes alçades molta gent a penjat la bici, ells s'ha van perdre, perque la marxa val molt la pena, desde aquí felicitar a l'organitzacio en general pel treball ben fet.

La classificacio dels tres mosqueteros, recorregut llarg:

Liberto: 40 amb 5h 20min
Josep: 39 amb 5h 20 min
Victor: 48 amb 5h 38min.

Al final nomes 62 bikers vam completar el recorregut llarg.