Traductor

divendres, 7 de juny del 2013

V Duextrem Amposta


Diumenge passat ens vam desplaçar una bona colla de moleteros fins Amposta per participar en la 5ª edicio de la duextrem.

Despres de la meua ultima participacio al 2011, el recorregut d'aquesta edició era totalment nou per a mi (Josep). Recorregut molt divertit i amb algun tram de sendera una mica tecnic per a mi, pero que vaig disfrutar molt a llom de la 29” que s'estrenava en “competicio”.

Despres d'un inici de cursa una mica accidentat em vaig plantejar plegar, (portava una rallada del copon i algun cop mes que considerable al genoll i a l'hombro) pero encara es hora que plegue en alguna cursa i esta no seria la primera (guanyar no guanyare cap cursa pero en cabut i persistent en acabar tot lo que em proposo pocs me guanyen!!!!! jajaja es broma).

Despres de 2h51min arribo a meta on m'esperava la meu dona (Lupe), que va participar en la cursa de muntanya i que en part va ser culpa seua que jo tornes a participar en una prova de la xallenger.

Val a dir que despres de molt de temps desaparegut del mapa de curses/marxes mtb vaig acabar amb molt bon gust de boca pero encara me queda molt per arribar al nivell que tenia feia dos anys, poc a poc.

Tambe vull destacar la participacio en la modalitat duextrem (corre i bici) de Monica Adell i Albert Adell, felicitats nois!! i ja que estem demanar disculpes als companys de montbike per la tardança de la cronica.

Des de aquí vull felicitar a l'organització per tot en general!!



PD: moleteros que passa que sempre fem les croniques els mateixos espavileus en fer alguna!!! ai queda eso.



Josep.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada