Traductor

dilluns, 27 de setembre del 2010

VIII trobada btt de Bitem


El passat diumenge ens vam desplaçar fins a Bitem 9 components de La Moleta, Lluis,Guillermo, Juanjo, Liberto, Victor, Pau, Pili, Ramon i Josep.

A les 8h quedem a 4 camins Lluis, Liberto, Victor i jo (Josep) i despres de fer el caferet de rigor i la xarradeta ens anem cap a Bitem on ens retrovem amb la resta de “moleteros”.

Els amics de Bitem havien preparat aquest any per primera vegada un recorregut rally de 53 km i el de sempre d'enduro de 32km. Despres de fer cua mes de mitja hora per recollir dorsals, es dona la sortida, Lluis i Guillermo fan el recorregut enduro i la resta el de rally, un recorregut mes dur i exigint de lo que m'esperava, convinant camins asfaltats, pistes de terra i alguna sendera.

Despres de planejar una mica comencen les primeres pujades no gaire exigents i em quedo tot sol ningu per davant ni per darrera i al arribar al final d'una sendera m'agafa Juanjo Barbera i continuo amb ell, fins que una mica mes endavant estava Sergi Porres esperant a Juanjo, tirem els tres junts fins al cami del Coll de l'Alba i d'alli cap al cami que puja fins els ventiladors vells on els perdo de vista (ja sabia jo que no els aguantaria el ritme, jeje), despres de beure una mica i menjar algo fem una forta baixada asfaltada i tormem a agafar una sendera on pateixo una caiguda amb tala mala sort que pego amb el gluti esquerre amb una pedra i veig les estrelles, pujo dalt de la bici i “quin mal el culet”, però bueno a cop calent encara vaig poder arribar a Bitem on ja estava Juanjo Adell, com era d'esperar i Ramon que no havia pogut fer cap dels dos recorregut per culpa de les punxades. Als 10-15min d'haver arribat jo arriba Liberto i a partir d'aqui van arrivant la resta de “moleteros”.

A l'arribada teniem entrepans i beure per recuperar forces, comentem una mica com ens havia anat el recorregut i a mi cada vegada em feia mes mal el gluti i la cama, marxem cap a casa i jo una dutxa i cap a L'alinaça, despres de descartar cap fractura i/o fisusa el metge em diu que tinc un fort traumatisme al gluti esquerre i que es molt doloros (no cal que ho digue que jo ho noto, jeje), total que repos i voltarens i suposo que en una semaneta a tornar-hi.

Josep

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada