Traductor

dimarts, 28 de setembre del 2010

III Marxa btt la Salzadella


El dia 19 de setembre vam anar David, Miquel i un servidor, a una marxa btt a la Salsadella (Castello), organitzada pel club btt el Bovalar, i en ells un bon amic nostre Juan Diego Grañana, la veritat tenia dubtes de com afrontar-ho donat el meu estat de forma actual, pero no va ser per a tant, lo dia es presentava de principis de tardor, fresqueta a primera hora i desprès es va mantindre una bona temperatura al llarg del matí, el recorregut entretingut de veritat, pistes en molt bon estat i com no senderetes per matar el cuquet, a més gens complicades tècnicament, ben llimpies cosa que és important per disfrutar, i a més a més la tronada del dia anterior havia deixat el terreny en una adherencia bestial, es pot demanar més? A més vaig poder comprobar com l'organitzacio s' esforçava en cuidar al participant, ja que vaig anar tancant la marxa i una de dos, ho estaven preocupats per que els dones faena o és el que realment penso jo quel'organització va ratllar un nivell altíssim, des de els avituallaments , marcatge i l'arribada en una torrada a sac!!
És una marxa que us la recomano a tots, ja sé que ens queda una mica lluny, però val la pena, l'any que ve a veure si no coincideix en cap marxa de les nostres terres, este any lo mateix dia es feia a Tivissa i podeu vindre a gaudir d'un terreny bonic de debó.
Lluis
Pedals, salut, força i honor!!!!!!

1 comentari:

  1. Jo com vaig anar a Tivissa la vaig anar a fer aquest dissabte amb el gps i de veritat que els primers 30 quilòmetres són molt complerts...

    ResponElimina