Traductor

diumenge, 3 d’octubre del 2010

20ª trobada Roquetes


Avui hem anat a la trobada de Roquetes. Del club David, Miquel, Joanjo, Lluis i Guillermo.
Hem fet un recorregut de 35 km i 650 m de desnivell. Al principi ens han portat per camins i senderes que tots ja coneixem; volta per Roquetes, pugem pel cementeri de Jesús en busca de la sendera que fem per pujar al Reguers, després direcció la Vall Cervera. Jo pensava que ens quedariem aquí fent la pujada al merendero, pos no, seguim i anem cap a la "Vall Figuera"crec que han dit, espectacular recorregut per sendera cuberta per vegetació i aigua, jo m'he cansat bastant, tot era pujada, però ells n'hi han suat, esmorzar al meredero de la Vall Cervera, alguns han fet carajillo, copa, carajillo i ...., després d'un rato de conversa i rises, hem arrancat. Hem tornat per la sendera que hi ha al Reguers i que tenim olvidada, i del Reguers fins a Roquetes pel mateix camí i senderes que de pujada. Molt divertit tot el recorregut.

Guillermo

4 comentaris:

  1. Ja m'agrada el que dieu, pero a les dos fotos sortiu menjant o vevent carajillos, a mi hem sembla que heu anat al tradicionarius en lloc de a la trobada!! salut a tots!!!

    ResponElimina
  2. A veure si fiqueu les fotos pronte,que ja tinc ganes de veureles. gracies

    ResponElimina
  3. tant sols tenim aquestes fotos, era el moment que es podien fer, parats, i com sempre tenim que fer alguna cosa menjar i veure.
    Guillermo

    ResponElimina
  4. a mi m'ha tocat aguantar els gots del que tirava la foto, jo de aigua de tota la vida!
    Juanjo

    ResponElimina