Traductor

diumenge, 12 de maig del 2013

6h de resistencia mtb de Bitem


Bueno despues de casi 2 anys sense escriure res al blog ni fer cap marxa/cursa avui hem anat a fer les 6h de resistencia mtb de Bitem.
Tot va començar fa aproximadament un mes, que vaig parlar amb Sergi Porres i em va comentar que volia fer esta prova de resistencia pero que no troabava parella. Jo (Josep) sense pensar-me-ho massa be li dic que ja l'acompanyaria jo (que inconcient !!!).
En principi erem equip de dos pero a ultima hora l'amic Oscar Codorniu es va quedar penjat i ha fet equip en natros, i sort d'aixo sino un servidor hagues quedat arreglat.
Al lio, a les 8h cap a Bitem i reunio d'equip, decidim que el primer en sortir seria jo i que en principi fariem una hora cadascun (jaja). La sortida es fa tipus lemmans a dos de fondo, mare la que ens espera!! quan porto 30' li dic a Sergi que en 45' sobra i aixi ho fem, pero em fet dos de 45', un de 30' i tres voltes finals, (bueno a Sergi li hem fet fer 4 voltes, per foter-me en este envolic, jejeje).
Hem estat colze a colze amb els companys del triate i delta bici2 en les posicions 4ª,5ª i 6ª i finalment hem quedat els sisens, que no esta gens malament per ser la primera vegada que jo feia una prova de resistencia.
Agrair al Sergi i a l'Oscar el haver compartit en mi aquest dia de btt, moltes gracies nois!!!! i tambe vull felicitar als altres dos equips de la Moleta, al femeni que han fet les primeres, i al Old team la moleta!! txapo nois/es!!!.
L'any que be mes (o no).










Josep.

6 comentaris:

  1. Felicitats noi!! M'alegra veure que encara estas en forma!
    Pau

    ResponElimina
  2. gracies Pau! a vore si l'any que ve us animeu.

    ResponElimina
  3. Molt be Josep, felicitats per la crònica i per lo be que t'ho vas passar. Espero que et tornes a animar a participar en coses organitzades.

    ResponElimina
  4. Bones, ens ho vam passar molt bé, la veritat. Llàstima no haver pogut fer 2 voltes més. Potser vam fer els relleus un pel llargs. L'any que ve més i millor.
    Gràcies als meus companys Josep i Òscar.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. be cracks felicitats a tots els equips!
    Sergi estas molt be al costat de tanta gent de color roig, vols dir que no et quedaria be este color?... (ara tai posat en un compromis jijiji)
    Per cert bona cronica, avore si entre tots mantenim aixo ben alegre!

    ResponElimina