Traductor

dilluns, 30 de maig del 2011

TRENCATORROMPERS

Tots cap a Batea ¡¡¡ La tercera edició de la Trencatorrompers, que organitzen els nostres amics del BICI ATS TERRA ALTA, ens portava fins a Batea per descubrir els senders i pistes que envolten aquest poble de la Terra Alta.

Com sempre, una collada de Moleteros en manada vam quedar al Sabeco per organitzar la pujada tots junts. Després, un cop es va donar la sortida a la prova, cadascu va fer la seva i alguns fins l’arribada no ens vam tornar a retrobar.

L’organització va estar perfecta, tan el lloc escollit per a fer la sortida i tots els events (dutxes, beguda, esmorçar, bocata, ambient, spiker; com pel marcatge i control del recorregut. I lo millor de tot és que la gent vam respondre a la crida i ens vam reunir un poc més de 200 participants (una xifra que a les nostres terres és difícil assolir).

Per mi, el recorregut llarg molt encertat, exigent sense ser massa llarg i per a tots els gustos. Senders amb desnivell, revirats, de pujada, aptes tan per a bicis rígides com dobles; i col·locats de forma molt escalonada durant tot el recorregut, que al final pareixia que no haguessis fet gaire trams de pista. L’arribada al poble en pujada va fer patí alguns una mica més de lo que es pensava, però amb una bona recompensa en arribar a la plaça.

Al finalitzar ens vam endur una agradable sorpresa amb el pódium femení, on vam col·locar dos de les nostres Moletes (Sandra i Pili), i ens va faltar el canto d’un duro per fer pujar a “Joseret” al dels homes. Però lo més important és que ens ho vam passar molt bé fent alló que ens agrada tant.

Vam anar (pot ser em deixo algú): Pili, Pau, Juanjo, Guillermo, Miquelet, David, Carmelo, Sandra, Maicas, Josep de Xerta, Monica, Ramon, Garriga ….

Carmelo

1. Ja ens podem espavilar la secció masculina de la moleta, aquestes fèmines ens faran la pell!!!!
    Pau

2. Xeiques molt bé,teniu al homes acollonits.

3. Si txec, el team girl fa moooolt de goig, però jo a la foto del pòdium veig a dues noies i uns pantalons negres, ... o és que la foto té poc contrast, nusé nusé
    Juanjo

4. Molt be, podem estar orgullosos los de la moleta,segur que som l'envejar de mols de clubs en la secció