Traductor

divendres, 7 d’octubre del 2011

27ena. PUJADA A CARDÓ
Memorial Agustí Fons Mauri
Celebrada a Rasquera 2 d'octubre 2011.

Ahir dia 2 d'octubre vaig anar a cronoescalada Cardó i memorial Agustí Fons Mauri; Com no arribada en temps per fer formalitzar l'inscripció i poder anar a remuntar el cotxe a l'arribada (dalt a la serra de Cardó). Aprofitant la baixada per fer un poc de calentament, just arribar a la sortida van fer l'entrega d'una placa a la família d'Agustí, tot seguit d'un minut de silenci. Vam ser prop del centenar, ràpidament la sortida del primer ciclista tots sortíem un a un cada minut, vaig aprofitar per escalfar un poc més ja que tenia el Nº49; moltíssimes cares conegudes, aprofitar per fer petar la xerrada mentre rodàvem. Hora de Sortida! Un poc de nervis però en uns quants segons tot rodava cap a munt direcció Cardó, controlant els primers kms que són els més durs dels 9 kms totals i a partir del segon km plat i canya! Sols vaig tenir un moment de tensió ja que els últims 2,5 kms el genoll dret em feia unes punxades horribles, vaig muntar pinyó i aguantar fins al final amb totes les meves forces. Un molt bon resultat per a mi, ja que vaig rebaixar el temps de l'ultima participació d'aquesta prova; 2ª de la general femenina i 1ª de la BTT femenina en un temps de 0:36 minuts. Felicitar l'organització per una bona prova d'aquestes característiques.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada